Chocola - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu Chocola - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu

Chocola

Door: lindamahmoud

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Oktober 2011 | Egypte, Hurghada

Chocola in Egypte is bij langerna niet zoals de Europese chocola.
Flauwe smaak, terwijl alles maar dan ook alles hier mierzoet is.
Erg blij ben ik daarom ook met de Russen hier in ons hotel!
Van tijd tot tijd komt er een Rus aan je bureau en dan krijg je gewoon een reep Russische chocola.... MMMMMMMM zoo lekker en meestal pure chocola daar maak je mij al helemaal blij mee :)

Dank jullie wel voor alle felicitaties en het lezen van mijn blog, veel reacties gekregen
op de laatste blog en dan vind ik erg leuk!

Tamara dank je wel alvast voor de trekdrop haha :)
Hoe is het bij Zumba? Ik mis de lessen, het geouwehoer, de slappe klets en lach om niets. Mis al de dames!

En Sanne, Leuk dat je iedere keer reageert op mn blogs! Inderdaad de sfeer hier in het hotel is over het algemeen erg gezellig. Zoals met de gasten als met de collega's onderling. Het hotel is niet heel groot 196 kamers en je hebt daardoor meer het idee
iedereen te kennen. Ik vind dat wel fijn!

Dank je wel tante Marianne, leuk om weer een berichtje van je te krijgen.
Let je een beetje op Tijger voor me? Zat van de week foto's te kijken en wou dat hij weer even kon komen logeren :) Helaas Nino hier niet meer gezien. maar heb ook niet echt tijd meer gehad om te shoppen.
Het weer is is nog steeds erg aangenaam, zeg maar warm. Het begint nu iets meer te waaien maar blijft erg lekker. Moet wel wat meer vrij nemen om kleur op te doen,
want blijf maar wit met al dat werken :)

En Laura hoe is het bij CSN? Leven mijn ex collega's nog? Is er veel veranderd of alles nog hetzelfde? Groetjes aan iedereen daar en vooral aan Jannie!

Dank je wel Elly en Inge dat ook jullie aan me denken, moest wel lachen toen ik weer terug dacht aan vroeger. En inderdaad vroeger vond ik de zandbak ook al leuk, misschien wel een voor teken :):) Tot nu toe is alles nog lekker nieuw en iedere dag weer anders. Ben blij dat ik zo snel werk heb kunnen vinden.
Misschien een beetje laat maar Inge ik hoop dat ook jij een fijne verjaardag hebt gehad en dat alles goed is daar!

Ha minimuts (marij)
Let je een beetje op mn moeder voor me? Vind het fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden en dat ze bij jou terecht kan. Hou heel veel van mn moeder.
En nu ze hier niet is zou ik soms willen dat ik gewoon even kon bellen of langs kon wippen. Maar gelukkig telt het al af naar december.
Misschien blijven ma en pa ook wel. Ben al wat dealtjes aan het sluiten met mn collega's. Tot nu toe zijn er al 100 kamelen voor mama geboden :)

Lieve Carla hoe is het daar en met Rory? Alles weer een beetje rustig? Ik hoop het maar. Mis jullie ook heel erg, heb nog nie 1 keer gezumba'd hier, eigenlijk schandalig!!!
Tante Ariane, fijn om ook weer wat van jullie kant uit te horen :)
Haha was inderdaad heel blij en verrast dat Mahmoud kwam met het idee om de foto's te laten maken :) Nu heb ik inderdaad toch nog even het gevoel gehad een bruidje te zijn!
Groetjes aan jullie allemaal en een dikke kus!

En dan mn grote neef Nard en zn lieve familie :)
Bedankt voor jullie reactie, je ma heeft me wat foto's van Jozua gestuurd, wat een schatje. Hoe bevalt het ouderschap? Hoop snel weer iets van jullie te horen.

Afgelopen week en nu nog heb ik de avond diensten tot 10 PM niet echt gezellig voor Mahmoud want die eet iedere avond alleen en als ik thuis kom is hij al half in slaap! Zijn wekken gaat gewoon om 6AM.

Vandaag mn visa opgehaald. Nu mag ik een jaar blijven omdat ik de vrouw ben van Mahmoud. Hierna wordt het verlengd met 3 jaar :) En daarna 5!

Voor mn verjaardag had ik van een NL stel 25 euro gehad. Mede voor mn verjaardag en omdat ik ze zo goed had geholpen. Echt super lief. Realiseerde me toen wel dat dat gewoon salaris is voor 3 dagen!!! En was gewoon al bijna vergeten dat er ook nog euro's zijn en hoe ze eruit zien.
Echt raar hoe snel je aan een andere situatie went.
Zo genoeg getypt in de baas zn tijd. Ik ga weer snel aan de slag en probeer snel weer een berichtje te plaatsen!

Groetjes Van Linda en ook van Mahmoud.

  • 18 Oktober 2011 - 17:22

    Laura:

    De meeste van jou ex collega's zijn er nog, alleen Roeland niet meer. Hij is denk ik al weer bijna 2 maanden weg (contract niet verlengd). Verder gaat alles z'n gangetje (lekker druk weer). Er zijn wel wat kleine verandering, maar onze top bakkerij ;-) is er nog steeds.

    Ik zal Jannie en de rest de groeten van je doen. Jij de groeten aan Mahmoud. Geniet lekker daar.

    Groetjes Laura


  • 19 Oktober 2011 - 06:28

    Avalon:

    Hi!! hier is het maar pest weer en het wordt al echt koud..brrr vandaag mn winterjas uit de kast gepakt. Wat erg van de chocolade! weet neit of ik het dan lang vol zou houden ;) en ook geen soft ijs, wat is dat voor land...?! hihi het klint iig alsof je het goed voormekaar hebt, nu alleen nog hopen dat mahmoud werk vindt dat een beetje overeenkomt met jou tijden. We doen weer snel skypen! dineke en ik hebben nog geen volgende eet date gepland maar houden je op de hoogte!

    x avalon

  • 19 Oktober 2011 - 15:36

    Linda:

    He lieverd.....een leven zonder chocola is gewoon verschrikkelijk!!!!

    Maar ff over iets belangrijkers! Wat wil je hebben voor je verjaardag? Is er iets waar je nu op misgrijpt of je niet kan krijgen in Hurghada? Dan geef ik dat in december aan je ouders mee! en heb je al een postadres?

    Ow ja en marleen is bevallen!!!! Hij heet Liam en is echt prachtig!!!

    dikke kus Linneke en Cliffie

  • 26 Oktober 2011 - 12:53

    Sanne:

    Chocola leer je wel waarderen als je in het buitenland zit he :) Dat had ik ook ontzettend!

  • 28 Oktober 2011 - 19:21

    Carla:

    hoi linda, hier gaat alles zijn gangetje en met rory gaat het ook steeds beter heeft nog wel zijn moeilijke momenten, maar daar komt hij ook wel weer overheen, we missen je nog steeds bij zumba, heb toevallig gisteren het filmpje van de demo op maaspoort terug gekeken moest toch wel even aan je denken.
    heel veel liefs en groetjes voor jou en mahmoud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 31093

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 07 Mei 2012

Een nieuwe start

Landen bezocht: