jeeeej dan zijn eindelijk mn dinnetjes in Hurghada - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu jeeeej dan zijn eindelijk mn dinnetjes in Hurghada - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu

jeeeej dan zijn eindelijk mn dinnetjes in Hurghada

Door: lindamahmoud

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Maart 2012 | Egypte, Hurghada

Helloeeewww :)

Zo dat is een snel berichtje na de laatste keer dat ik geschreven heb, begin het al te leren :)

Avalon en Dineke zijn eindelijk aangekomen en vandaag tadaaaa heb ik een vrije dag. Lekker een hele dag relaxen bij hun in het hotel yeah!!!
Gister na het werk ben ik naar hun hotel gelopen, ze zitten bij onze buren in het Bell Air hotel. Het was zoo gek elkaar weer te zien. Net of we vorige week nog bij elkaar op visite zijn geweest!!

Na het eten heb ik de dames opgehaald en zijn ze mee naar ons huis gegaan. De heren bleven in het hotel. Natuurlijk wilde Mahmoud de dames graag ontmoeten en andersom ook. Was erg gezellig, foto's volgen nog :)

De 14e is Avalon jarig en heb ik een vrije dag en nemen de dames mij mee op safari :):):):):):) Eindelijk weer een keer kameel rijden :):)

Avalon en Dineke hadden weer allerlei lekkere en handige dingen mee genomen :):)

Ik had 1 potje pesto gevraagd en kreeg er gewoon 2!!!! Super lief en ik superblij. Die geur die smaak zoooo lekker!!!!

En een pak LU cracker met olijfolie en oregano smaak, de lekkerste die er zijn. En een pak speculaasjes waar ook vooral Mahmoud heel blij mee is :)

Verder mn Egypte info/reis boek, Pantiessssssss want daar was ik bijna doorheen en op zn Bosch gezegd de Egyptische panties zijn echt kut!!!

Zwitsal shampoo en Body wash jeeej wat gaan we weer lekker ruiken!!!
Een regen/wind jasje voor Mahmoud en mn Elle mini shopper tasje.

En het leukste van alles speciaal door Avalons tante hand gehaakt een KAMEEL :):)
Hij heet Romeo en hij is zoo gaaf.
Tante Thea als je dit leest echt super super super bedankt. Ik zeur bij Mahmoud al weken om een knuffel kameel en deze is echt nog leuker dan de kamelen die ze hier verkomen.
One of a kind :):) Zie de foto´s.

Wejooooooo mijn haar wordt al echt lang :) :):) Ben aan het sparen :) En kan me niet meer herinneren wanneer mijn haar voor het laatst zo lang is geweest :):):) Heb wat fotootjes bijgevoegd Hihi :):) Ow en een foto op t werk van mij met zonnebril, gejat van mn manager, mij staat ie beter …. Moest de bril helaas wel weer terug geven.


Ik heb meerdere managers Front office Manager Mr. Hossam, vrij serieus maar tegenwoordig komt ie meer los. En het is zo leuk hem verlegen te maken hahaha, dan worden zn wangen rood en dan kan hij kijken met van die puppie ogen en liggen alle collega’s dubbel.

En er zijn meerdere Duty managers maar Mr. Karam Kamel (Mr. Kameel hihi) is de grappigste van allen. Als Mr. Hossam weer eens tegen iemand staat te schreeuwen dan heeft Karam daar echt plezier van………. De grapjas. Van de week zijn eindelijk de deuren naar het restaurant terug gehangen, nu die van het strand nog en dan is het eindelijk gedaan met de tocht. Maar goed Mr. Karam stond met de engineer manager bij de restaurant deuren en hield een deur vast en deed hem meerdere keren open en dicht en keek ernaar. Dus ik imiteeerde hem en zei daarbij “open, dicht, open, dicht, open, dicht” met de bewegingen natuurlijk en daarna zij ik chatra Mr. Karam, alsof hij een klein was dat had ontdekt hoe een deur open en dicht gaat. (chatra is goed zoo) Ik en de manager enginering lagen blauw van het lachen en hij stond daar te pruillippen.
Toen zei hij, dat ik voor mn leven moest uitkijken waarop ik antwoorde dat hij de laatste keer had gelachen om mij toen Mr. Hossam tegen mij stond te schreeuwen en dat dit mijn pleziertje was. Hij kon er ook om lachen. Moest denken aan een oude aflevering van het zonnetje in huis. Waar ongeveer hetzelfde gebeurd in de keuken met de koelkast deur :):)


OOOh nog ff snel gister dropjes van een gast gekregen en van die Japanse rijst mix nootjes, lekker!!! Vorige week minimarsje en een pak verkade koekjes :):) Zo lekker om af en toe wat Nederlands te eten :):):) Mn salmiak ballen zijn op :(:( Maar heb er echt lang mee gedaan, een bal per dag hihi, iew klink wel ranzig :):)

Zo ik ga lekker douchen en me insoppen met zwitsal. Tot snel maar weer :):)

  • 11 Maart 2012 - 18:52

    Marianne:

    Hallo Linda,

    Zo dat is lang geleden. Wat zijn je haren inderdaad al lang zeg. Mooi hoor. Je ziet er goed uit. Zo te lezen heb je het leuk op je werk. Wel zo fijn he?! Gezellig dat je vriendinnen er zijn. Geniet ervan en veel plezier.
    Groeten aan Mahmoud en een knuffel voor jou.

    doeiiiiiii tot mails.


  • 16 Maart 2012 - 11:17

    Ingrid:

    Hee linda, Ik zie dat je het nog steeds goed naar je zin hebt! Gelukkig maar!! En indd je haren heb ik nog nooit zo lang gezien echt superrrr mooi!!!

    Xx Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 31069

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 07 Mei 2012

Een nieuwe start

Landen bezocht: