En dan is het mannetje instructeur!!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu En dan is het mannetje instructeur!!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu

En dan is het mannetje instructeur!!!

Door: lindamahmoud

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Maart 2012 | Egypte, Hurghada

Zo het is weer even geleden, maar dan is er nu toch weer een berichtje uit Egypte :)

Afgelopen maand was voor Mahmoud erg druk, hij is hard aan het leren geweest en daarna met de instructeurs cursus. Het was niet makkelijk voor ons beide, maar het heeft zn vruchten afgeworpen. Meneer is nu officieel duik instructeur. (bijna officieel dan, we wachten nog op een mail van Padi) Mahmoud had steeds voor zn opdrachten mooie scores en zijn instructeur zei dat hij het 'excellent' had gedaan :) Ben trots op mn mannetje :) Om het te vieren zijn we uit eten geweest, erg romantisch bij de burger king hahahaha.... maar lekker dat het was, weer eens een echte hamburger!!!

Moet een boekje gaan bij houden voor Mahmoud zijn leuke uitspraken. Nog 3 dagen en dan komen Dineke en Avalon naar Egypte jeeeej!!! Mahmoud vroeg me "wanneer komen Dineke en ENVELOP?" hahaha ik hem uitgelegd dat het Avalon is en niet Envelop. En toen zei hij "dom Afrikaantje" nou ik pieste zowat in mn box hahaha. Had hem een tijd terug dom blondje geleerd en nu maakte hij er zelf dus dom Afrikaantje van :):) Je moest er echt bij zijn, het was zo grappig!!!!

Maar ik kan er ook wat van. Op het werk bestellen mijn collega's van de receptie regelmatig eten en ik was de menu kaart van GAD aan het doorlezen en daar stond "beaf (moosa)" moosa is normaal gesproken banaan, dus ik dacht gatver wie eet er nou rundsvlees met banaan, ranzig.... Dus ik vroeg mn collega wat voor rare eetgewoontes ze hier hebben. Bleek mossa de naam te zijn van het stuk rundsvlees wat je dan krijgt. Net zoals wij medaillonetjes etc hebben. Dus lagen helemaal dubbel en heb het natuurlijk de hele dag aan moeten horen hoe blond mn opmerking was.
Maar goed we kunnen er gelukkig om lachen.

JW'tje was een mooie foto's, ben helemaal enthousiast!!!! Mahmoud en ik willen einde van de maand of begin volgende maand naar Luxor, kijk er nu al naar uit!!!!! Leuk je nu ook als vriendje op facebook te hebben.

@Dineke, wie noemt zijn vis in hemelsnaam Ingrid hahaha :) En het spelletje Stef stuntpiloot is kei leuk, ken ik wel ja!!!

Ben blij dat jullie snel komen, want ik mis jullie!!!!!

Mn verhaaltje niet super lang deze keer, maar beloof snel weer met wat boeienders te komen :):):)

Groetjes aan iedereen :)

x Linda en Mahmoud

  • 05 Maart 2012 - 10:57

    Bram:

    Hoi,
    Super gefeliciteerd met het behalen van Mahmoud zijn instructeurscursus. Hopenlijk krijgen jullie nu wat meer rust. Dan kan ik die tijd mooi inpikken om weer eens met mijn zus te Skypen :)

    Groetjes,

  • 08 Maart 2012 - 21:37

    JW:

    Hallo Linni-lief,
    Feliciteer je manneke met het behalen van zijn instructeursdiploma. Ik ben ook erg goed in duiken. Maar dan bedoel ik meer het weg-duiken op straat als ik iemand tegenkom die ik niet wil spreken. Het wordt hier stilaan lente. Eindelijk. En dat niet eens zo lang nadat er bijna sprake was van een Elf-steden-tocht. Luxor ! Ja geweldig. Probeer, als bruintje het kan trekken, want het kost wel wat, naar Abu Simbel te gaan. Je weet niet wat je ziet. Veel plezier de komende weken.
    Groet een Mahmoud,
    kusje voor jou
    JW
    ps: rundvlees met banaan ga ik toch eens proberen binnenkort. Wie weet hoe lekker dat is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 31064

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 07 Mei 2012

Een nieuwe start

Landen bezocht: