Een kort verslagje tussendoor - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu Een kort verslagje tussendoor - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Linda Kersten - WaarBenJij.nu

Een kort verslagje tussendoor

Door: lindamahmoud

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Maart 2012 | Egypte, Hurghada

Zoo weer even een verslagje met wat foto's. Ik had de 10e dus een vrije dag en was uitgenodigd door Dineke en Avalon om een strand dagje in hun hotel door te brengen. Het was echt super relaxed en erg gezellig. Was na 2 weken werken wel weer toe aan een dagje rust. Lekker op het strand gelegen, boekje lezen, kletsen, zelfs gezwommen in de zee al was het wel superkoud om er in te gaan :):) Van 11 tot 6 mocht ik bij hun in hotel zijn en van all inclusive gebruik maken. Het Bell air hotel heeft in de snack corner friet en pizza!!! Dus drie keer raden wat we hebben gegeten....?! Pizza en na een uurtje frietjes!!!!!!! YUMYUMYUM. Aan het einde van de dag ook nog lekker een ijsje gegeten, want ook dat was gratis!!!!!!

Zondag avond hadden we om 8 uur 's avonds afgesproken voor het hotel. Mahmoud en ik hadden de hele bups mee uit genomen. Voor degene die Hurghada kennen, naar Sakala, sheraton, Cleopatra bazaar en de New Marine. Veel gelopenl, beetje geshopt en weer erg gezellig. Gister na het werk ben ik weer naar het Hotel gegaan om Avalon, Danny, Dineke en Niels op te halen. Mahmoud en ik hebben gekookt, zie foto's het was erg lekker. Na het eten zijn we naar Dahar gegaan, de markt en de "winkelstraat" Lagen weer laat op bed voor onze doen, maar het was erg leuk. Ben blij dat mn dinnetjes er zijn. Vandaag een late dienst maar morgen lekker een dagje vrij!!!! En dan gaan we met zn allen (Mahmoud moet helaas werken, hij kan niet mee) op safari jeeeeeeeeej. Heb er nu al zin in!!!!!.

Nou ik ga snel mn eigen klaar maken en naar mn werk zo. Tot snel!!!

Groetjes Linda en Mahmoud

  • 24 April 2012 - 15:07

    Bianc:

    Hey saampjes,

    Ik blijf jullie maar volgen en vind het geweldig om te lezen dat het zo goed met je /jullie gaat.

    Tot misschien in december als pierre mee kan.
    Bianc

  • 14 Mei 2012 - 15:11

    Jeroen Danen:

    Hallo Linda leef je nog??? Ik heb al zo lang niets meer over je gelezen en ik vond je verhalen net zo interesant. Laat je nog iets van je horen. Groetjes Jeroen Danen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 31302

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 07 Mei 2012

Een nieuwe start

Landen bezocht: