Nog 17 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Kersten - WaarBenJij.nu Nog 17 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Kersten - WaarBenJij.nu

Nog 17 dagen

Door: lindamahmoud

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

4 augustus is het dan eindelijk zo ver.
Dan vertrek ik voorlopig voorgoed naar Egypte!!
Nu deze datum steeds dichterbij komt, worden ook de zenuwen groter!!!
Ik heb al van een paar mensen afscheidt moeten nemen, maar het dringt nog niet helemaal door.
Mahmoud en ik zijn superblij dat er snel aan de heimwee een einde zal komen, dan hoeven we elkaar niet meer te missen en kan ons leven samen gaan beginnen!
Mijn gevoel is heel dubbel op dit moment. Ik ga hier alles en iedereen missen, maar dit weegt niet op tegen het missen van mijn mannetje!
Nog 17 dagen en dan is het eindelijk zo ver, ik kan niet wachten. Op dit moment verloopt alles zo chaotisch dat ik blij ben als het achter de rug is.
Ik heb mijn 2 koffers al een keer proef ingepakt, maar zit nu al over het limiet en ruimte heen en dan moet ik nog ruim de helft van mn kleding inpakken! STRESSS dus! Ik heb eigenlijk gewoon een grotere koffer nodig :)
Vandaag is de eerste dag van mijn laatste week op het werk. Raar zo'n laatste maandag, voor de laatste keer rapportages maken....
Het werk zelf zal ik niet heel erg gaan missen denk ik, maar de collega's... Raar om na 5 jaar weg te zijn, zal wel afkicken worden. Ben benieuwd of ik volgende week maandag opsta om te gaan werken :):)
Afgelopen vrijdag was voor mij de laatste zumba les, Joni heeft nu ook vakantie. Zeker weten dat ik de lessen en de slappe klets ga missen met de dames. Want gelachen hebben we zeker!

Nou ik ga snel weer aan het werk (nu kan het nog)

  • 04 Augustus 2011 - 01:53

    Erika:

    I wil follow you!

    Dikke kus!

  • 04 Augustus 2011 - 18:04

    Marianne:

    Hallo Linda,

    Heb net je moeder gebeld en gehoord dat je goed bent aangekomen.
    Nou, die stress vante zware koffers en handbagage is achter de rug. Dat heb je gelukkig gehad.
    En nu ....genieten.
    Heel veel geluk en tot mails of skype's.

    De groeten aan mahmoud

    liefs,

    marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 31101

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 07 Mei 2012

Een nieuwe start

Landen bezocht: